woensdag 5 november 2014

Mooie tweedehandskleding van bekende merken

Misschien heb je er weleens van gehoord: Vintykids. Een webshop met tweedehandskleding van bekende merken. Dat de kleding gegarandeerd mooi is, weet ik uit eigen ervaring. Ook ik heb namelijk kleding ingeleverd en ik dacht best goed gecontroleerd te hebben....maar ze keurden er toch nog heel wat af! Voor mij balen, natuurlijk, maar het zegt wel iets over de kwaliteitsnorm die ze handhaven.
Op deze manier wordt een mooie Vinginobroek opeens wel betaalbaar ;-)

Omdat ik een account daar heb, mag ik jullie een vriendenaanbieding doen.
Als je bij je eerste bestelling de code GRNYOH gebruikt, dan betaal je geen verzendkosten (t.w.v. € 6,95).
Betaalbare tweedehands kinderkledingDat scheelt toch maar weer (en ja, eerlijk is eerlijk. Ik krijg dan ook een extraatje)
Vintykids vind je hier

2 opmerkingen:

  1. Wow, wat een prijzen durven ze nog te vragen voor sommige dingen, zeg! Dat geef ik nog niet uit aan eerstehands. Maargoed, het is natuurlijk allemaal merkkleding, dus daar zal het wel aan liggen denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt. Maar als je het vergelijkt met de nieuwe prijzen is het in ieder geval een stuk leuker!

      Verwijderen