dinsdag 26 februari 2013

Tom en zijn vriendinnen...

Zoals ik al eerder vertelde is Tom verliefd. Maar Tom is zeer geliefd bij de meiden. Vanaf de eerste dag op school lopen de meeste meiden "met hem weg". Ik denk wel dat ik het snap: hij is nog een kleine wurm, die vooral heel lief en zachtaardig is (thuis kan hij echt heel anders zijn....en dat mag ook! Hij moet toch ook zijn frustraties kwijt...). En het gemoeder van die meiden vindt hij wel prettig, denk ik zo.
Zijn eerste partijtje, toen hij 5 werd, was dan ook met alleen maar meiden. De jongens zijn door hem nog niet echt als vrienden ontdekt....

Nu heeft zijn vriendinnetje een hartsvriendin. De twee zijn echt altijd samen....en op school zijn ze dus altijd met z'n drietjes. En dat gaat prima.

Maar pas moest ik toch wel lachen. Een moeder van een ander meisje kwam naar me toe en vertelde dat haar dochtertje weleens met Tom bij haar thuis zou willen spelen. Maar dan moesten die twee vriendinnen natuurlijk ook mee...en daar had ze niet zo'n zin in! Haha, zo'n eenheid is het nou ook weer niet! Natuurlijk had deze moeder haar dochtertje al verteld dat dat natuurlijk niet zo was. En is Tom er gezellig alleen wezen spelen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten