vrijdag 15 november 2013

Help, hoe print ik a5 uit?

Dit keer even een verzoekje om hulp....
Voor de kindernevendienst heb ik een albumpje gemaakt voor het kerstproject. Keurig op a5-formaat met het idee er een soort liturgieboekje van te maken. (in word)
Ik heb ooit zoiets ook voor school gemaakt maar het lukt me nu niet meer om het ook als boekje uit te printen. Wat ik ook probeer: het wordt afgedrukt in a5-formaat maar verkeerd op het a4 vel...en maar 1 per velletje (wat er uiteraard twee moeten zijn) Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo. Maar heeft iemand enig idee hoe ik dit aan moet pakken? Wie helpt?????  :-(
Hierbij alvast een bloemetje als dank......



1 opmerking:

  1. Ouderwets gaan knippen en plakken en dan kopieren? Dat zou ik dan doen... hahaha...

    BeantwoordenVerwijderen