zaterdag 2 november 2013

Computeren....en mee naar de stad!

Jan heeft het skypen ontdekt. En dus is hij nog meer verslaafd aan de computer. Want wat is het leuk om met je vrienden samen te spelen...op de computer! En onderhand er ook nog eens heerlijk over te kunnen kletsen!
Maar ja...soms roept er een moeder die vindt dat je moet stoppen...
Hij moest nog nieuwe schoenen voor de american football (flagfootball, dat is de non-contact variant wat de kinderen in Nederland spelen) want in zijn oude kreeg hij zere tenen...tja, dan is het toch echt tijd om even naar de stad te gaan.

Dus nam moeders hem mee. Meteen een mooie reden om te laten stoppen met de computer. Want zonder reden is de strijd toch iets groter  :-)

De laatste weken vonden mijn man en ik het altijd zo rustig in de stad. Dat viel ons echt heel erg op. Maar daar was vandaag niets van te merken. Gelukkig was er nog een plekje voor de auto.

We hebben even lekker rondgeneusd, wat inkopen gedaan, ijsje gegeten en later nog wat gedronken. Lekker stadten met je zoon (hij is nu 9) kan héél gezellig zijn! Een stuk gezelliger dan alleen! (als ze mee willen tenminste..)

Waar we ons over liepen te verbazen: de kerstverlichting hing al! Nu hangen ze hier in het dorp altijd de verlichting op met Sinterklaas. Zelfs daarvoor vind ik het nog best wel vroeg. Maar dit zijn echte kersttakken....mwah, vind het wat overdreven eigenlijk.

En dan denk je naar huis te gaan en mag je in de rij gaan staan voor de betaalautomaat. Poef, en wat voor rij! Zo druk had ik het hier nog niet meegemaakt! Dus nee, rustig was het zeker niet. Wel fijn voor de winkeliers natuurlijk!

2 opmerkingen:

  1. ja vroeg he die kerstdingen,vind ik ook hoor

    fijn weekend
    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij de supermarkt zag ik ook alweer de oliebollenkraam staan, in volle glorie. Vind ik ook nog veel te vroeg. Maar oh, wat krijg ik er zin in om toch stiekem al wat te kopen, als die lekkere geur me tegemoet komt...

    BeantwoordenVerwijderen