maandag 4 november 2013

Eindelijk....kerstmarkt!

Al zeker meer dan tien jaar loopt er een "afspraakje"met mijn zus dat we een keer een daagje naar Duitsland gaan voor een kerstmarkt. Maar het komt er nooit van....
Iedere keer is er wel weer iets dat het niet te plannen is.
Tussendoor wel andere marktjes in de buurt bezocht. Waarbij het bezoek aan de kerstmarkt in de avond bij kasteel De Haar toch wel de mooiste was....

Vorige week kwamen we elkaar tegen bij de supermarkt (waar boodschappen doen soms toch goed voor kan zijn) en hadden we het opeens weer over die kerstmarkt! En ja, we besloten er nu even echt voor te gaan!

En jippie, het is nu geboekt. We gaan in december lekker een daagje naar Duitsland. Met z'n drieën. Want inmiddels is één van haar dochters al volwassen...en die wil graag ook mee!

Oké, oké, het duurt nog even, maar eindelijk gaat het dan gebeuren! Heb er nu al zin in!

Dat had ik niet verwacht deze zomer toen we terug gingen van vakantie: Van een heerlijk weekje ook in Duitsland!

4 opmerkingen:

  1. ja super leuk,daar wil ik ook wel eens een keertje heen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ps kijk even op mijn blog,ik heb hopelijk een oplossing dat je makkelijk een update kunt zien van mijn blog

      Verwijderen
  2. Vroeger gingen we elk jaar hier de grens over en we zijn een keer in de Moezel geweest naar de kerstmarkt (deze foto doet me sterk denken aan de Moezel!). Maar ik vind het persoonlijk steeds commerciëler en minder kneuterig worden. We zijn de laatste jaren dan ook niet meer geweest. Komt ook doordat onze auto 'verboten' is in veel Duitse steden (milieusticker krijgen we niet voor onze oude ovlov)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is idd de Moezel, bij Bernkastell.
      Ik geloof meteen dat alles commerciëler wordt, is niet vreemd als je ziet hoeveel tochten erheen zijn. Maar ben er nog nooit geweest dus ben wel blij dan nu eindelijk te gaan....

      Verwijderen