vrijdag 2 mei 2014

Daagje Eemhof

Samen met mijn jongste mannen, zus en haar jongste dochter zijn we gisteren een daagje naar de Eemhof geweest. Temperatuur toch een stuk prettiger dan het openluchtbad van maandag......

We waren er ongeveer elf uur en vertrokken pas weer 's avonds tegen tienen van het park! Dus ja, we hebben ons best vermaakt. En dat allemaal in het zwembad, op een afsluitend ijsje/koffie na.

De meeste tijd brachten we door in de wildwaterbaan....zodat er heel wat spiertjes toch iets minder functioneren vandaag ;-) Verder waren de glijbaan met banden en de golfslag favoriet.

Heerlijk hoor, zo'n daagje vakantie. Want zo voelt het altijd wel voor mij. Toen de jongens nog klein waren gingen we altijd op vakantie naar bungalowparken. Toen de oudsten nog klein waren was dat eigenlijk bijna altijd Center Parcs....maar ja, die zijn in schoolvakanties niet meer te betalen. Toch blijven zij bij mij iets speciaals houden. Het Centerparcs sfeertje is toch anders, vind ik altijd....

Dus heb ik volop genoten van het genieten van de kinderen, van het heerlijke subtropische sfeertje, het even lekker genieten zonder nog van alles te moeten, de gezellige gesprekjes, en suizen van glijbanen en wildwaterbanen en nog veel meer....

Wat mij betreft zou het best volgende vakantie weer mogen......

1 opmerking:

  1. ooo jaaa heerlijk,maar zooo jammer dat het zooo duur is die parken ,anders waren wij daar ook elke vakantie te vinden,maar leuk zo,n dagje daar zwemmen heerlijk genieten.

    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen