dinsdag 25 april 2017

Over dansende stelletjes en stoere jonge werkers

Ik ben trots. Trots op die knullen van me. Gewoon om wie ze zijn en omdat ze lekker mijn zonen zijn! En om de dingen die ze doen. En...en....en...en...

Kees vertelde begin dit jaar, toen hij even gezellig thuis wat kwam drinken, dat hij op dansles was gegaan. Huh..bestaat dat nog? Ooit, in een ver grijs verleden, zijn Harry en ik ook op dansles geweest. Veel meer dan af en toe een foxtrotje op een feestje is het eigenlijk niet meer. Toen we ooit de jongens wilden laten zien dat we echt wel konden rock en rollen belandde ik op de grond in plaats van in de armen van Harry...maar goed, dat was wel lachen voor de mannen natuurlijk 😋.
In onze jeugd hoorde het er gewoon bij: op dansles gaan. Maar ik hoor er nu eigenlijk niet veel meer over. Maar goed, onze Kees is dus met vriendin Ellis op dansles. Pas moesten ze afdansen en zaten wij als trotse ouders aan de kant. Wauw...wat heeft dat jong het goed gedaan! Wat een prachtig stel zo samen. Ze hoorden bij de beste drie! Nou, daar mag je toch trots op zijn, lijkt me!

En dan die stoere jonge werkers. Arie werkt al sinds hij net 13 was geworden bij een buitenkweker. Hij vindt het er ontzettend leuk en werkt er zo vaak als maar kan. Vakantie? Mwah: werken dus! Inmiddels zit hij er dus alweer ruim 4 jaar. Zijn baas zoekt al langere tijd naar nieuw jong personeel. En dus had Jan eigenlijk op voorhand al een baan. Mijn mannetje is op zijn verjaardag maar meteen begonnen! De visite moest maar 's middags komen... En ook hij vindt het ontzettend leuk. Nou, die mannen zijn dus goed bezig!


O ja, Dirk heeft ook verborgen talenten. Zijn wij een avondje weg, komen we thuis en wat denk je? Heeft hij maar even een cake gebakken....zonder ooit echt zulke dingen gemaakt te hebben!

En Tom? Tom is gewoon lekker vakantie aan het vieren. Is gewoon lekker kind aan het zijn...en ook dát is een prestatie om trots op te zijn 😍
foto"s pixabay

2 opmerkingen:

  1. De eerste twee foto, s kan ik niet zien, maar je mag zeker trots zijn op alle vier je jongens,

    BeantwoordenVerwijderen