dinsdag 2 april 2024

Een leuke site voor jongensmoeders

Hallo allemaal,

Het is lang gegleden dat ik hier geschreven heb. Geen idee of er dus nog volgers over zijn...maar voor een ieder die dit leest: ik wil jullie graag kennis laten maken met mijn site Voorjongensmoeders.nl.







Sinds 2017 ben ik zzp'er en schrijf ik voor mijn geld. Sinds dit jaar probeer ik mijn geld ook serieus via mijn sites te gaan verdienen. Waarbij Voor Jongensmoeders dus even de belangrijkste is. En ik zat met net te bedenken dat mijn doelgroep natuurlijk ook hier op mijn oude blog te vinden is. Dus daarom toch maar even ook hier de aandacht vragen ;-).

Leuk als jullie komen kijken. Ik zal regelmatig ook hier mijn nieuwe artikelen aankondigen. 

Voor mijn oude volgers even een update over mijn kerels. De oudste twee zijn het huis uit. Kees al bijna tien jaar en woont in onze hoofdstad, op een prachtige locatie. Dirk woont en werkt in een andere stad. Arie gaat over een maand of drie het huis uit, als hij de sleutel krijgt van zijn huis. Jan en Tom zijn dus thuis. Waarbij Jan met zijn afrondende stage bezig is en al een paar jaar ook als zzp'er werkt. 



Goed, zo is iedereen weer op de hoogte! 

Hoe gaat het verder met jullie?

Groetjes van een trotse jongensmama!

(afbeelding Pixabay)

1 opmerking:

  1. Ik ga zeker even een kijkje nemen. Het is overigens niet het makkelijkste moment om geld te gaan verdienen met een blog vanwege de Google Helpful Content Updates....

    BeantwoordenVerwijderen