zaterdag 26 juli 2014

Weer lekker thuis....vindt moeders

Mijn mannetje is weer thuis van kamp. Ons gezinnetje is weer bijna compleet. (Kees is op vakantie. Hoewel hij niet meer thuis woont sinds een kleine 2 maanden, voelt het nog altijd niet compleet als hij er niet is...)
Omdat het voor Jan de eerste keer was dat hij zolang van huis was, was het toch wel spannend of het allemaal goed zou gaan....Nou, dat is het zeker! Hij heeft het ontzettend naar zijn zin gehad. Gelukkig maar. Veel nieuwe vriendjes gemaakt! Geen heimwee gehad. Sterker nog: hij had nog best langer willen blijven....zei hij aarzelend. Alsof hij dat eigenlijk niet kon maken. Ik vind het juist helemaal super van/voor hem! Maar eerlijk, is eerlijk: ik ben voor mezelf blij dat hij weer thuis is! Ik vond het maar stil en vreemd dat hij niet thuis was!
Bij het horen van zijn verhalen en het zien van het kampterrein kwamen wel leuke herinneringen naar boven van mijn eigen kampweken vroeger.....heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten