zondag 20 juli 2014

Vakantie voor de kids

Eindelijk....eindelijk hebben nu alle mannen vakantie.
Kees, Dirk en Arie waren al eerder klaar. Maar de basisschool luidde vrijdag de zomervakantie in, met een waterspektakel. Met deze hitte mochten de kinderen waterpistolen e.d meenemen. Hartstikke leuk natuurlijk op zo'n dag waarop je toch echt helemaal niks meer doet....
's Middags met de jongsten naar het buitenzwembad geweest.....poef, dát was druk! Volgens mij zat echt de hele omtrek daar. Gelukkig had ik nog een plekje in de schaduw want in de volle zon was het helemaal niet om uit te houden. En het veld leek wel het strand: de bezoekers lagen nog net niet over elkaar heen... ;-)

Gisteren ging Jan op kamp. Spannend hoor want het is de eerste keer! Onderweg nog maar even lekker genoten van een ijsje!
Dit bordje hing in het restaurantje. Voor de duidelijkheid: unattended children will
be given espresso and a free kitten
Omdat Jan logeren helemaal niks vind...realiseer ik me nu dat het de eerste keer is vandaag dat ik hem de hele dag niet zie! (en hij is dus 10....) Raar idee hoor! Ik hoop dat hij een heerlijke week heeft. Zaterdag ga ik hem weer ophalen.

Arie is vooral aan het werk. Bij dit hete weer springen ze tussendoor maar even lekker in het water (sloot (bleh) of kanaal). Gelijk hebben ze!

Lekker hoor, even zes weken niet aan teveel tijden vast te zitten van clubjes, school e.d. Dat op zich geeft al een heerlijk vakantiegevoel, vind ik!
Fijne vakantie allemaal!

2 opmerkingen:

  1. Spannend zo'n eerste keer op kamp. Hopelijk heeft hij het hartstikke fijn. Hier is de vakantie ook deze week begonnen.

    Vlijtig Liesje

    BeantwoordenVerwijderen