zaterdag 21 juni 2014

Wat is het hier toch eigenlijk mooi....

Met de jongsten even lekker op de fiets, op naar een ijsje. We besluiten naar een gebied te gaan zo'n kilometertje of vijf verderop. Harry kon niet mee want die zou Kees even helpen met het knippen van de heg bij zijn eigen huisje.
Dus wij op weg ....Het is een soort natuurgebiedje met "park-eigenschappen". Zo staat er bijvoorbeeld een skatepark in, maar grazen er ook galloways....
En zoals altijd verbaas ik me weer hoe mooi het hier eigenlijk is. Het is op sommige plekken net alsof je midden in de "woeste"natuur zit (terwijl je dus gewoon aan de rand van de stad zit, bruggetje over en je loopt een woonwijk in!)
Eerst naar de speeltuin om te spelen. Via het bezoekerscentrumpje (waar we weer snel uit waren) op naar het ijs! Lekker op het terrasje hiervan zitten genieten.
Op de terugweg een extra rondje door het recreatiegebied gefietst. We kwamen langs het fitnesshoekje (een groot ding met verschillende fitnessapparaat-mogelijkheden erop.) Natuurlijk wilde Jan zich hierop even uitleven...en moeders moest even mee uitproberen.....

Stom eigenlijk dat ik hier niet vaker even lekker heen ga.....

4 opmerkingen:

  1. Als ik met andere ogen naar mijn omgeving wil kijken neem ik vaak een camera mee... dat helpt echt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig vindt ik , ik hou ook om fotos van de natuur te maken, je moet van houden..groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het ziet er heerlijk uit,echt vaker heen gaan

    BeantwoordenVerwijderen