maandag 20 januari 2014

Foutje bedankt.....

Tja, nu doe ik toch al heel wat jaartjes mijn eigen was....en die van al die mannen in huis natuurlijk ook.
En eigenlijk breng ik het er best goed vanaf, al zeg ik het zelf. Mijn was is eigenlijk nooit gekrompen en verkleuringen komen ook niet echt voor.....
maar nu schaam ik me diep...hoewel ik van manlief al de opmerking kreeg dat als ik het aan hem had gevraagd hij ook wel had gedacht dat het kon....
Je snapt het al: het ging dit keer wel fout...en hoe!
Het is me een raadsel dat deze nog rood is....

Afgelopen donderdag had ik, zoals minimaal twee keer per week, een trommel vol spijkerbroeken. Er zat ook een rode bij. Al eerder gewassen, trouwens. Ik heb er nog over na zitten denken, maar dacht echt dat het bij die donkere spijkerbroeken zou moeten kunnen....

Niet dus....ze waren akelig roze.....
In het echt zijn ze nog erger roze....

Snel speciaal wasmiddel tegen verkleuringen gehaald....twee maal de was opnieuw gedraaid met dit spul. Er kwam héél véél roze vanaf....maar helaas niet genoeg....Dat de rode broek nog rood is is mij een raadsel :-)

Dus ging ik maar verplicht spijkerbroeken kopen....Dirk had nl. nog maar 1 broek over.....en ook van Kees, Arie en Jan was een broek getroffen.
Arie ging gezellig even mee. Die, tot mijn verbazing, opeens een voorkeur uitsprak voor eens een keer géén spijkerbroek. Dus ja, bij een nieuwe look hoort ook een nieuwe trui....Met drie nieuwe spijkerbroeken, 2 andere broeken en dus een trui gingen we, na een stop bij een hema-restaurantje, terug naar huis. Helaas past Jan zijn broek niet..dus hiephoi, ik mag nog een keer....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten