zaterdag 4 januari 2014

Er komt weer werk aan de winkel...

Helaas, de kerstvakantie zit er weer bijna op.
En komende week barsten de activiteiten gelijk weer los....
Vier van de vijf werkdagen ben ik waarschijnlijk weer op school te vinden....leuk, maar wel meteen weer veel...
De clubjes beginnen weer. En ook de "schoolstress". Kinderen die overhoord mogen worden, de akkefietjes op school die je aandacht opeisen....en ga zo maar door.
Dan staat er nog een tupperwareparty gepland hier...en ik moet nog beginnen met mensen uitnodigen (zucht)
Een vrijwilligersochtend moet georganiseerd worden voor de breiclub....leuk! Maar heb het nog nooit gedaan, dus ook dat wordt even goed nadenken wat er nog geregeld moet worden.
Dan mag onze Muis (is één van onze katten..) terug naar de "tandarts" na een nogal heftige nodige ingreep afgelopen week: hij heeft geen tandjes meer...
En zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Op zich wel weer leuk...maar het lekker rustig aan doen van zo'n vakantie vind ik toch ook wel heerlijk....eigenlijk.
Om nog maar te zwijgen over de leuke dingen die je met de jongens kan ondernemen in zo'n vakantie. Hoewel dat in een Kerstvakantie nog een soort van ingewikkeld is met alle sociale verplichtingen  :-)

Van mij mag die vakantie best langer duren....maar ja...er zal ook nog wat gedaan moeten worden!
Hebben jullie er al weer zin in?

5 opmerkingen:

  1. Eeehhmmm... nee... ik heb er geen zin in... Maar ja. De man moet nu eenmaal uit werken gaan en Junior zal toch ook naar school moeten. Eigenlijk moet ik daar blij mee zijn: dat de man werk heeft en het kind naar school kan...
    Maar een weekje langer vakantie zonder feestdagen... daar teken ik zo voor!! :)

    Carnaval is laat dit jaar, dus het duurt een dikke twee maanden voordat we weer een weekje samen hebben... Jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik moet ook maandag weer beginnen (zucht)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ook ik heb er nog echt geen zin in!
    Maar ja, gedeelde smart is halve smart :). Sterkte er mee maandagmorgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nee ik eigenlijk ook niet,het is voor de kids wel weer fijn dat ze weer ritme hebben denk ik,maar ik vind het weer erg stil hier nu,
    ach wat zielig van je kat dat die geen tandjes meer heeft,succes bij de tandarts met hem

    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen