donderdag 27 februari 2014

Trainen maar.....

Officieel traint Jan 2 keer in de week bij zijn flagfootball. (de jeugdvariant van American football)
In het najaar ging er bijna geen enkele training door ivm de nattigheid van het veld.
Vandaag was qua regen een ramp. Kees had mijn auto gekaapt, dus moest ik wel op de fiets naar school....waarbij ook nog pal tegen (en ja, dus ook heerlijk als je wind mee had) met regen, regen, regen....

De jongens, maar ook ik, waren dus niet echt blij met al die nattigheid. En dus liet ik al vallen dat de flag waarschijnlijk wel niet door zou gaan....het leek me onderhand wel een zwembad op dat veld.

Niets was minder waar. Het ging wel door....

Gelukkig kunnen ouders onderhand een lekker bakkie koffie drinken....en stonden we droog. Maar ook voor de kinderen viel de regen gelukkig mee.
En als je dan ook nog met z'n allen een senior-speler mag tackelen....waarbij zijn broek ongeveer afzakt..(hihi) tja, dan is je avond gewoon goed natuurlijk....

Jan was tenminste lekker vrolijk na afloop. Volgende week begint eindelijk de competitie....dan gaan we tenminste weer eens voor het "echie".....

2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige foto! Fijn dat ze het leuk vinden. Ik als ouder ben best blij met zomer- en binnensporten hier ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi leuke foto,ik ben blij dat er bij ons niemand meer op voetbal zit.

    BeantwoordenVerwijderen